نماینده مردم خمینی شهر خبر داد:
تابناک: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های شهرک های صنعتی خمینی شهر راه اندازی و جاده کمربندی خمینی شهر- شاهین شهر افتتاح شده اما برای رفع کامل مشکلات و نقاط حادثه خیز نیازمند کمک مسئولان استان اصفهان هستیم.
کد خبر: ۲۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محسن صرامی با اشاره به مشکل حاد بیکاری شهرستان اظهار داشت: شهرک چوب با تعهد ایجاد هزار شغل مخصوص خمینی شهری ها در حال تکمیل مراحل قانونی بوده و سرمایه گذار قول افتتاح شهرک صنایع دستی را در کنار شهرک چوب نیز داده است.

وی بیان کرد: شهرک گلخانه ای کرتمان آماده واگذاری بوده و مجوز دو کشتارگاه همراه با دو میدان دام برای خمینی شهر گرفته شده و در نیمه دوم فروردین ماه کلنگ شد که به زودی خمینی شهر قطب گوشت در کشور می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پادگان می تواند به یک قطب درآمدی برای شهرداری تبدیل شود که با مسئولان به منظور برطرف کردن مشکل حقوقی آن صحبت هایی شده و گزینه های متفاوتی برای آن ارائه شده که امید داریم با همکاری مسئولان، به نتیجه برسد.

وی افزود: در پی ملاقاتی با رئیس سابق محیط زیست و اعلام نبود دستگاه سنجش آلودگی، دستگاهی با ارزش 300 میلیون در آن زمان تهیه شد و به خاطر نبود مکان مناسب برای نصب، در آتش نشانی مرکزی قرار گرفت و شهرداری باید ایستگاهی را برای آن در نظر بگیرد.

صرامی بیان کرد: در آینده، قراردادی با اداره هواشناسی و دانشگاه صنعتی منعقد می شود تا این دستگاه به دلیل توده های هوایی مناسب، برای اندازه‌گیری آلودگی هوا و پیش بینی هوا برای کشاورزان در دانشگاه صنعتی قرار گیرد و از این پس آب و هوای خمینی شهر در شبکه استانی نشان داده شود و مردم و مسافران از هوای شهر اطلاع داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای توریسم مذهبی حسینیه ایران و تاکید بر برنامه ریزی در مورد آن اظهار داشت: به تازگی کتابخانه، اتاق عقد، اتاق نام‌گذاری کودکان، سرویس بهداشتی جدید، رستوران، مهمانسرائی شبیه به مهمانسرای حرم امام رضا(ع) در امامزاده سید محمد(ع) افتتاح شده و فاضلاب آن تکمیل شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خودپرداز امام زاده نیز مستقر و رواق ها و گوش ها، گچ‌کاری و آئینه‌کاری شده و هتل امامزاده سید محمد جانمایی شده و در انتظار سرمایه گذار هست و قرار است با هماهنگی اداره اوقاف، شهرداری و دانشگاه صنعتی جاده ورودی امامزاده سید محمد بهسازی شود و محوطه خارجی صحن، سنگ فرش شده و ایوان امامزاده تا قبور شهدا امتداد پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی شهرک صنعتی خمینی شهر گفت: زیرساخت های شهرک های صنعتی خمینی شهر راه اندازی و جاده کمربندی خمینی شهر- شاهین شهر افتتاح شده اما برای رفع کامل مشکلات و نقاط حادثه خیز نیازمند کمک مسئولان استان هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار